lördag 6 september 2014

Sovning & cykelletning..

 
Här provas de medicament för fullt, Theo är med på noterna
som tur är, tror han är trött på att inte sova han också.
 
Han vaknar varje natt ännu men går typ i sömnen
så nu behöver jag bara följa med honom in i
hans säng igen & stoppa om honom....riktigt lyxigt att
bara bli väckt 1 gång/ natt =)
 
Jag märker att jag har massor att sova igen dock.
Hoppas nu att vi kan bryta mönstret för honom så
sömnen blir hel igen.
 
Idag har vi varit på cykeljakt, Theo ska köpa sej
en cykel.
Det verkas som han har bestämt sej för en BMX han såg
så där salig ut som när det är något man vill ha.
 
Han önskade sej pengar när han fyllde från oss &
pappas sida.
Lite sur är jag dock för att om han hade fått ta dom
700 han fick från pappas sida så hade han kommit hem
med sin efterlängtade BMX i dag men dom pengarna
spenderades på leksaker för att cykeln inte skulle vara
på heltid hos andra boendet berättade Theo för mej.
 
Är ju inte jag eller Robban som ska cykla på den & blir
drabbad utan det är ju Theo.
Å självklart följer ju cykeln grabben.
 
Det gjorde ont i mammahjärtat när jag såg hur besviken
han blev för det var 690 kr som fattades.
Men jag har inte råd att hosta upp 700 kr så nu får
han börja spara på nytt helt enkelt.
 
Tur han säljer jultidningar.
 
Nu är de bäst att svida om för det är vernisage om 1 H.
 
Sen grillning på agendan...
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar