onsdag 5 november 2014

Host & fräs....

Nu har det hunnit att vara höstlov, Theo har varit hos
Moster & busat.
Jag har haft några tunga dagar med allt för mkt funderingar
kring en vän som är sjuk.
Jag kommer inte på nån lösning mer än att finnas
men känslan av maktlöshet tar söndeer mej & då jag
tillhör den ältande skaran så.....
 
FUCK CHRONS !
 
Längtar till min kurator blir frisk igen så hon kan hjälpa
mej att styra upp mina tankar & ge mej verktygen.
 
Robban har haft spelning så jag & Theo skulle passa
på att snufsa bebis men så klart kom baciller ivägen.
Fick bli en hemmahelg ist & nu så snorar vi både Theo &
jag, hostar & svettas...
Lyckades få inringt recept på cociliana i alla fall för
de är de enda som hjälper min hosta..
 
Vi knåpade ihop några paprikalyktor i alla fall..
Paprikalyktor

Innan bacillerna äntrade Ankboet så hanns det
med läskigt besök..
Moahahahahaha
 
Iom att vi ligger däckade här så fick Robban åka själv
på första omgången av teckenkommunikationen
Nu har Theo & jag lite att lära..

Spännande..
 
Nu ska jag ta sats att fixa lite käk till oss här sen
återgå till soffan...
 
Som innan ber jag om inga kommentarer på FB
utan här inne.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar