måndag 5 januari 2015

Stjärnorna på slottet med Rikard Wolff.....

Ja då vart det ett nytt år
 
2015
 
Hoppas det blir ett riktigt gott år !
 
Nyårsafton firade vi med goda vänner på landet långt
från alla fyrverkerier.
Vi beställde grilltallrik med potatissallad i år,,,
Catering är bra skit !
Goda snittar till förrätt & Morotskaka till efterätt.
 
Glasen målades traditionsenligt dvs hej hopp ur hjärnan.
Förra året när jag lagade mat blev det en aning mkt smak
av citron ;/ detta har varit de stående skämtet hela året..
Så gav ett rött vin med smak av citrus & en virkad citron =)
Hahahahaha jag fick en bar med "Gott nytt år din citron"
 
Vår sura humor !!!
 
Ett fantastiskt roligt spel, skrattade så tårarna sprutade
både med & åt dom andra....
 
Lyktorna vi hade tänkt släppa upp vid 12 slaget blev inte
så bra alls,,,dom brann upp helt enkelt.
Dom var mindre bra kan jag ju säga.
 
En bra afton får se om nästa blir i Midgård.
 
Nyårslöfte ?
Nja de ska la va att tänka mer på mej själv , säga nej &
säga ifrån nä jag känner mej trampad på.
 

Stjärnorna på slottet har jag sett..
Fina vackra djupa Rikard Wolff
Var tvungen att se reprisen också.

3 Årskalas har vi varit på..
Bonussysterdotter hade födelsedag.
Hon fick virkad mat till sitt kök.

Fru Måne har varit full igen & hon kändes
starkare än någonsin.
 
Hoppas ni haft en bra start på 2015..
 
I kväll blir det bio =)
 
Som innan inga kommentarer på FB utan här inne.
 
Hejdåposs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar