fredag 6 november 2009

Så har det gått en stund till då,,,,

1
Nu är klockan 15 & tiden går faktiskt hyfsat fort ändå tycker jag.
Hitintills har det kommit 0,5 dl i dränet så visst e de positivt..
Jag har haft lite ont men de stoppar i mej här så det lugnar ner sej.
1
Jag har skrattat bort lite tid idag för visst blev det bloggfika,,,den
däringa Egon ska inte få vinna,,,never ever!
Smaskiga cupcakes, gjorda på marabous vinter!
Blomman & Anna mina bloggfikavänner!
1
Go mat nästan serverat på silverfat så mätt det blir jag så det räcker &
blir över =)
1
Fick ett armband av Anna med ett öga på som ska vaka över mej.
Tack så mycket för cupcakes & armband,,ni e för goa!
1
Min telefon går varm här så är det ¨å att jag inte svarar så orkar jag
helt enkelt inte....
1
I kväll kommer min Hane in efter jobbet för lite sällskap skönt!
Mamma har åkt på tur så hon kan få lite kul & förhoppningsvis få
tankar på annat håll!
1
Nu ska jg nog vila en stund, e lite trötter i ögat.
1
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. vila du, "njut" av servicen så länge du kan:-)) såg inte helt fel ut, och mat serveras var helst madame Anka önskar den:-)) bortsett från lite blodpåse o en skvätt cancer så går det ju att leva med jue:-))

    hade roligt idag, så se där, det går ju att bloggfika i en sjukhussal oxå, bra, nu kan vi det med!

    alltid lika kul att träffa dej, och ett plus i kanten att jag inte var bölig! bara fånig.

    kram kram o pössar te dej!

    SvaraRadera
  2. Kikar in och tittar till dig!
    Vilka goa vänner du har som kommer o hälsar på och tar med så mumsigt fika!
    Tänker på dig!

    STYRKEKRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Härligt med goa vänner o fika,men det är ju så att du behöver din vila oxå.Det har ju inte gått så många dagar sedan du opererades,så vila du och gör det innan du kommer hem.
    Du är fantastisk duktig tycker jag.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  4. Tack för omtanken.. Vi ska krya i mängder. ;D Vila upp dig nu sötnos. =) Kramisss Natahlie o Pontus*

    SvaraRadera