torsdag 5 november 2009

Snus & norskt lepsyl,,,,,

1
Jaha då var klockan sju, snart har denna dagen gått med,,,kan väl
inte rekomendera detta ställe om ni vill hitta på nåt kul =)
Mitt drän håller fortfarande på att droppa är snart uppe i 1,5 dl till
så just nu ligger jag på lika in med ut,,alltid nåt bra!
Måste ju försöka se det positiva i allt & kaffe får jag ju dricka hur
mycket jag vill,,,ja de går att leva med =)
1

Fick några tårar i ögat innan..tack så underbart mycket för
blommorna & mina favoriter oxå.....
Jag har snus, lektyr,norskt lepsyl & loka,,alla förnödenheter på
plats =)
1
Hanen & Theo varit här en sväng idag, är så skönt med fria
besökstider här.
Jag har skött mej idag inte svimmat runt någonting,,,tummen upp =)
Tror Hanen skulle upp & meka lite ,det är bra så han får rensa lite
med för det kan inte vara lätt att bara sitta bredvid.
Jag har liksom inga ord för hur glad jag är att just han finns i mitt liv
men det finns väl en mening med allt & säkert även detta.
Ska bli så skönt & få komma hem sen & bara få vara i hans famn &
njuta av hans närhet...
1
Nu ser jag fram mot Bloggfikat i morron, som du skrev
Inte ska lite cancer få komma imellan,,,
Ska bli kul & gott,,*fniss* jag kan hålla med kaffet =)))))))))
1
Jag är öm & mörbultad & ingen känsel i armhålan men det ska nog
vara så, har nog liten skvätt feber men som sagt,,jag tar allt dom
ger mej,,,det blir en kul tjej här sen =)

Är inte min sovtröja fin så säg=)

Nu är det kvällskaffe..

Hejdåposs!

7 kommentarer:

  1. uh snygg tröja!!!!
    ja vi lär dyka upp imorrn gumman, jag var ju hos blomma idag och försökte titta över axeln på henne när hon bakade ihop dom nya cupcakesen...men jag lyckades inte lura ut hennes recept, dock lärde hon mej hur man gör en...nä det säger jag inte. får du se imorrn:-)))
    kaffeskål på dej, snusar du så rökar jag då är vi lika. puss på dej anka!!!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej hela tiden,skönt för dej att du snart får komma hem.Hoppas du orkar med besök sen,vill gärna träffa dej.Har många hälsninar till dej.Kram Fru C

    SvaraRadera
  3. SKITSNYGG TRÖJA!!!
    hoppas att du snart får komma hem!!
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  4. åh har ju bra (eller dåliga beroende på hur man ser det) men den 23 december år 2012, går hela jorden under. för det har indianerna sagt!! och nostradamus!
    fick jag höra idag, det är visst helt sant. så vi behöver egentligen inte oroa oss för så mycket längre, och det är ju positivt.. dom har visst gjort en film om det med som ska visas...den 23 december:-)

    herre min je......

    SvaraRadera
  5. Den där tröjan skulle du ju trycka upp och så har du helt plötsligen din egna suppoterklubb.. Nä Egon ågren ska verkligen inte få fördärva våran blogg fika, ha där fick han den PIIIIIIIIIIIIIPPPIPPP.. Ta med mig cupcakes imorgon. Har redan smakat en ..mm det smakar lite jul om dem om jag säger så.. :D Saknar dig o tänker på dig i massor. STOR KRAM

    SvaraRadera
  6. Cool tröja, hoppas ni får trevligt på bloggfikat imorgon. Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att natten varit bra.Önskar er en go bloggfika senare.Skall du ligga inne över helgen eller?
    Skall dränet tas,jag det skall det väl förståss,innan du får åka hem.Ja sjukhus är väl inte världens roigaste ställe men bra att ha.Som du ser tänker vi på dig här ute i cyberspace.
    Home sweet home.
    <3-liga hälsningar Mette

    SvaraRadera