fredag 20 november 2009

Gräsänka hele helgen!!!!

1
Dagen började med en mysfrukost alla 3,,,sen bar det av till dagis
med Theo,,,sista dagen denna vecka men som vanligt vänjer jag mej
aldrig!
Fast nästa vecka så får jag bonus på Tisdag kväll för då ska vi
Tomtesmyga för 3:e året i rad,,nersläckt elljusspår & ficklampa &
möta tomtar=)
1
Hanen packat för fullt, han far till Askim i Norge i helgen på julbord
med Mckluben.
Jag orkade inte åka med, sitta i buss flera timmar & sova på
luftmadrass,,nä jag blir hemma..sover ju konstig nu som det är!!
1
Tog en sväng ner i källaren oxå, har bestämt mej för att ge bort
Theos gamla kläder till nära & kära...jag har sparat så när på alla
plagg,,,Mmmm jag är en hamster=)
Men nu känner jag att jag kan ge bort dom för vi lär ju inte kunna
skaffa barn än på ett tag pga "EGON" & sen när det väl blir så lär
det finnas kläder i omlopp,,kan ju vara kul & se om något plagg
sluter cirkeln=)
Vi har såna häringa tråkiga lysknappar i källaren med timer & vad
jag hatar när det släcks & jag måste treva mej ut & tända igen
men idag så testade jag mynttricket O ja de funkade!!!
Nu lös det hele tin =))))
1
Körde upp Hanen till klubben & begav mej till glasbanken,,,ska ju gå
till min Kusin som flyttat in 3 hus bort från mej så en flaska vin
tänkte jag ge bort & sen ska vi dricka vin ikväll & bara tjata,,
Lär ha huvudvärk i morron men men...
Blir eldprovet i kväll oxå, dricka vin UTAN att röka...
1
Massa vin blir det ;)
1
Varit en sväng hos Veronica , Mattias & Milton & tjatat lite,,,
Känns gott att ha kommit så långt så jag börjar tycka det är kul att
vara social igen, min panikångerst är inte i närheten av mej lika
mycket nu som förr & det känns så skönt.
Har fått höra från flera att nu är "GamlaAnkan" tillbaka, ja ni fattar
vad skönt det är.
Nu är det bara "Egon" att tampas med & den jäveln är inte kul!!!
1
Men vi la om såret idag & Halleluja INGET BLÖD!!!!!
Det börjar att läka, svulsten har sjunkit ihop men det värker i armen
men min teori är att det är nerver & skit & bröte som ska hitta ihop
igen,,jag vill nog att det ska vara så..
Känslan i armen är lite som influensakänsla, när du rör på armen gör
det ont,,hoppas ni förstår vad jag menar!
1
Nu ska jag se vad ni haft för er sen sist sen bär det av till kusin för
vin!
1
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Hej Annica
    Ja har följt dej så länge nu med din "EGON" men inte skrivit något.
    Men nu blev de en hälsning till dej.
    Ja önskar av hela mitt hjärta att du får ett gott svar i början av december.
    Så hoppas ja ni får en mysig och skön kväll med gott vin å lite tjöt som de ska va.
    Ha de så gott
    KRAM Anette Claesson

    SvaraRadera
  2. ah så mysigt att ta lite rötjut o mysa...ja tror det är lite vajsing på era veckor ni har med Theo...när han är hos far sin känns veckan ju jättelång, och när han är hos dej känns det som att han bare är några nätter!! märkligt!
    lider med din arm. men mitt råd är att bara kapa av den. tror dom säljer alldeles nya fräscha på åhlens, i varje fall säljer dom kvinnoben för det har mina barn sagt!

    härligt att du kan bli en gammal anka igen. önskar jag vore i närheten av mej själv. men men. nån gång så.
    kram på dej!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att skålandet utan giftpinne gick bra! Kram o ha en härlig helg!

    SvaraRadera