torsdag 5 november 2009

Omläggningsbilder igen,,,vistelsen förlängd här =(

1
Go förmidda..
I natt har jag sovit, det sköljde över mej lite igår så några tårar kom
men som tur var så tog sömntabletten över så jag föll i sömn.
Uppe med tuppen är vi här inne & känner mej piggare men det är nog
för blodet som jag fått.
2 påsar igår.
Tvätta av & få på egna kläder är gudagott.
Frukosten var god oxå.
Kaffe finns i fri mängd =))))))
1
Ja sen kom ju då min underbara läkare & tittade till mej, ja nu är
det ju så att från&med nu borde jag sluta planera känns det som.
Jag blir kvar till Lördag för det rinner ännu ur dräneringen.
Sammanlagt är det uppe i 1,3 l.
Det var en stor operation som tog längre tid än dom hade tänkt
& det blev en blödning under.
Så ungefär halva mitt bröst är borttaget sa hon.
Mitt HB hade sjuknt till 74 visst.
Så nu kör vi en rundgång till,,,in på höger & ut på vänster =)
1
3:e påsen!
1
Det suger lite när det åker in men annars så tar jag vad dom erbjuder
här i tablettväg.
Det är väl så att skönare känsla har jag varit med om.
Fan det var ju inte så här det var tänkt, jag skulle ju varit hemma
hos mina underbara grabbar nu jue .
Men får se fram mot en ev bloggfika på lasrettet här i morron=)
1
Så ser det ut nu.
Här kör dom in blodet & tar alla proverna.
1
Hanen & Theo kommer en sväng idag men Theo får vara hos sin
pappa inatt & dagis i morron, jag tror han mår bäst av det.
Lite stimulans & leka med dom andra barnen & få rensa undan.
Det är visst inte så mycke barn ute & leker & sen framförallt så tror
jag att Robban oxå måste få tid till att smälta.
Han har ju fått ta allt ansvar nu,,,inte få vara ensam något eller
kunnat prata vuxenspråk!
Det är förvisso bra att jag får vara här inne & dom tar hand om mej
men det är såååååååå trist!
Min rumskamrat ska snart ner & göra samma sak & även denna
person visade sej att vi hade gemensamma känningar,,,
Ja världen är bra liten!
1
Nu ska jag surfa runt & kolla adresserna kuratorn gav mej.
Hörs senare!
1
Hejdåposs!



6 kommentarer:

  1. hej min söta lilla vän?
    jag undrar om du får ta emot besök?
    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen. Måste säja, du är en högst empatisk människa som är så förstående för vad din karl kanske behöver å känner i detta.Han verkar oxå vara en klippa som stöttar otroligt å hanterar många bollar på en gång med elegans.Beundrar er båda två. Ert förhållande måste verkligen vara kanonbra. Hälsa honom det från mej. Spring nu inte omkring å svimma överallt mer. Ta det lugnt. Jättebig kram å klapp på kinden/ Cina

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig....många kramar från Maggan B

    SvaraRadera
  4. Du är bara för go. Visar bilder och berättar allt. Stora kramar till dig! Tänker på dig hela tiden/Tina

    SvaraRadera
  5. lite spännade. undrar vad för blood du fått?! du kanske har fått övernaturliga krafter nu:-)))

    i morgon kömmer vi med cöppkakes o blogg-fikar i vanlig ordning. ingen ide att ändra på en rutin bara för lite cancer... eller hur!!!

    den där egon rs hans ättlingar om dom är kvar, ska vi nog skrämma bort.

    kram o ses i morgon goa rara anka!!!

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig och hoppas att du snart är igång igen.
    <3 Mette

    SvaraRadera