fredag 19 februari 2010

Ett skratt förlänger....

1
Det är ett gissel,,ja på redit!
Att inte kaffet smakar,,jag blir galen, jag som ÄLSKAR kaffe!
Jag måste prova allt nu, perkulatorn står numera i
garderoben, jag kan inte dricka det!
Tack gode skapare för att det finns andra sätt...
Herr Don Pedro har fått krypa fram ur gömmorna,,,
Herr Don Pedro!
1
Bakade våfflor till mina grabbar & provade kaffe,,,
Tjoho,,de smakade=)
1
Rekomnderar detta kaffe,,kanongott!
1
Vaknade kl 4 i dag på morron av att magen levde ett eget liv,
ja cellgifterna eller kanske var det dom förebyggande
illamåendesuparna som ställde till det för magen,,,,
Att jag dubblat dosen Laxoberal fick jag känna av!!!!
1
Har fortfarande ont i ryggen men är nu säker på att det beror
på att jag nästan konstant sov i två dygn efter behandlingen
& ja de flesta av er vet hur det blir när en ligger för mycket..
bara till att försöka lea till kroppen lite.
1
Har varit en aning off några dagar & inte riktigt hittat
gnistan till att göra något.
Idag var vi & hämtade några stolar & lite annat smått & gott
hos Blomman & Kryddan, semlor intogs oxå=)
Ja där smakade kaffet btw för första gången sen
behandlingen.
Vi pratade, skarttade & kramades & fick kolla på deras nya
lägenhet,,ja de kommer bli kanonsnyggt där när tapeter odyl
är uppe!
1
När vi for därifrån så hade jag fyllt på mitt energiförråd en
hel del,,,tänk så mycket skratt kan göra va!
Sen fixade jag lite här hemma,,typ energikick=)
Robban hämtade Theo i kväll, så vi kan få sovmorron i
morron...jag hade båda mina grabbar här hos mej...
Sen ringde "kusin Lotta",,massa goa skratt =)))
1
I kväll bidde det våfflor & glass till kvällsmat=)
1
Nu är kl natter & Xena är på tvn men jag ska nog sova en
stund...
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Det låter väl härligt. Med kaffe o skratt. Ha de gött med dina två grabbar Kram Ewa

    SvaraRadera
  2. oh så härligt att kaffet smakar!! det är du värd! utan kaffe tyar man inte .....detär livets goa guldkant jue!

    kaffeskål på sej!!!

    SvaraRadera
  3. Kaffe är ett must!
    Varm nårjeklem!

    SvaraRadera