onsdag 3 februari 2010

Tröttare än tröttast....

1
Jag är oerhört trött, ja jämnt tycker jag, hittar inte gnistan!
1
I går var en offdag, jag var jättetråkig som Ankan då, bara sov
& funderade...jag sov säkert 80% av dagen,,,
1
Jag håller på att plocka in allt runt mej i fack i hjärnan men det
går inte,jag vet inte hur jag ska hantera allt, jag vet inte hur jag
ska hantera mej själv.
Det är så mång med mej som har det fullt upp med diverse saker
När vi var hos Onkologen så gick det upp för mej på nåt vis
vad vi fightas med & mot.
Att de var så omfattande, jag hade inte fattat det på riktigt innan
Jag vet inte hur jag ska ta hand om det, orkar inte men måste.
Det är ju inte så att jag bara kan hoppa av för näää detta var inte
kul så jag provar nåt annat,,,,de funkar inte så.
Det är krig i hela mej.
Jag är så osocial, orkar inte vara social, orkar inte prata om ditt
eller datt....orkar inte skratta, ja orkar inte ens försöka se ut som
om jag har kul,,,,
Bara göra det jag måste göra för stunden.....
Blä är det ,,,,,
1
Hur eller hur så fick jag svar på dom alla 10 rör blod dom tog
18 dec för att kolla om mitt blod koagulerade som de skulle,
blödde ju så mycket på första operationen jue...
Skönt, det var bara tillfälligt & jag har inga koguleringsbesvär.
De känns ju bra, slippa att ha det över sej oxå=)
Även en tid för insättning av Venport kom igår..så på Fredag
ska den opereras in.
För veronica hade det tagit 5 H med röntgen & allt så ja jag vet
vad jag ska hitta på på Fredag =))
Så jag hoppas nu på att min första cellgift blir veckan efter.
ÄNTLIGEN i gång!
1
Jag tacka så hiskeligt mycket för boken som damp in i min
brevlåda igår,,,Tack N,,,ska läsa den .
1
Annars så tänker jag att sova idag, vila & försäka få lite energi
till min kropp & själ.
Sen så är jag på banan igen =))))
1
Ett stort glädjebud kom det....en av mina favvobloggkompis
fick glädjande besked.....
Det behövdes,,,hoppas du ä pigg i dag *L*
1
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. Snällt av dig att låna min gube dina knä, men du behöver nog dom bättre själv. Han är ju oxå redan lytt så lite hälta klarar nog han oxå av:)
    Tänker på dig i massor, kramizar Åse

    SvaraRadera
  2. jag är så enormt trött idag med...som om all luft gått ur mej....är det möjligtvis nåt som går i stan nu:)
    här är det så illa att jag inte ens orkar sätta på en kanna kaffe:! då har det gått lååångt va!
    men jag orkade ju skriva denna kommentar....inte dåligt va..
    gäsp o kram på sej

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam om att vara trött :) Man får se fram emot ljusare tider.
    Kramar på dig!

    SvaraRadera
  4. Förstår så väl hur du känner dig... allting börjar gå in i hjärnan nu och jag tror att det är en mental trötthet. Själv funkar jag så att när det blir FÖR mycket på en gång så blir jag trött, sömnig och kan sova hela tiden. Det är som att huvet inte orkar och all energi går åt till att bearbeta. Tror det kan vara så... Jag tror det blir bättre när du väl kommer igång. Då har du något konkret att fokusera på och då känner du att det HÄNDER nåt, du behöver inte bara gå och vänta.
    Och du - jag skulle bli mer orolig för dig om du var sprudlande glad... Det du känner är förstås jobbigt men fullt normalt.
    Tänker på dig och känner med dig!

    Kram
    Liselotte

    P.S Champagne sätter inga spår dagen efter. Det vet du väl? ;o)

    SvaraRadera
  5. Du har all rätt att vara trött o osocial just nu. Du har mycket att tänka på o då blir man trött oavsett vad det är man har i tankarna. Vila o tänk bara på dej själv. Kram

    SvaraRadera