onsdag 30 mars 2011

Avrostning..

Det är inte utan att jag har funderat över livet idag,om hur
många onödiga fighter vi tar,hur mycket energi vi lägger på
onödiga saker.
Igår fick himlen en ängel,,ja jag kan faktiskt inte låta bli att
tänka....De kunde varit jag!
Jag ska definitivt inte ropa hej än, ryggsäcken kommer
alltid att sitta där, fundera på OM något kommer tillbaka
& NÄR,,& VAR.
Jag kan bli en aning sur över att jga inte kan få må bra,kunna
få styra över mitt mående.
Är återigen glad för sjukvården som jag får,goda vänner som
ger mej tips på vad jag kan göra.

I dag damp det in en remiss för att kolla om jag kan få
akupunktur ska även ringa om min tinitus för den gör mej
snart galen...piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!

I kväll började buggkursen, jag har buggat innan till steg 3
men si de var många år sen,,närmare bestämmt 22 år sen
tror jag.
Jag & mitt Cillaben gick kurs,,,redit skojsigt =)
Nu började vi från scratch jag & Camilla,takterna satt i men
upptäckte att jag slarvade med stegen =)
Motion & kul på en & samma gång men här med kondition
..öhhhhhhhhhhhhh,,jag får nog försöka hitta det,,kanske på
tradera *fniss*

Ska ringa Lymfterapeuten i morron,jag har haft ont i min
vänsterarm i snart 4 veckor & de går inte över,,skumt!

Nu fortsätta med Mc Leods döttrar.

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Go for it babe! det är jättekul att bugga! Kan du inte få med hanen??
    Förresten! torsdag har Ester namnsdag! Så grattis!
    Kramar
    KusinLottaB

    SvaraRadera
  2. Såg via gemensam bloggvän att bröstcancer skördat ännu ett offer. Så otroligt tragiskt. Inte för att det kanske gör någon skillnad, men jag har i dag beställt halssmycket Carpe diem där en del av kostnaden går till bröstcancerfonden. Många bäckar små kan man ju hoppas.

    Lycka till på buggkursen! Hade det gällt mig så hade jag kommit hem med brutet ben. Två vänsterfötter du vet ;-)

    SvaraRadera