onsdag 9 mars 2011

Jesu död från en 6 årings synvinkel..

Idag fick jag mej en historielektion av Theo om hur Jesus dog.
Om någon funderat på det så är det så här,,
En kung försökte ta ut ögonen på jesus men han dog inte,en
annan kung på jesus tid försökte elda upp honom men han
dog inte då heller.
Då smiskade dom honom men han dog inte.
Då hängde dom upp honom genom att spika honom,det gick
att hänga upp honom & Jesus blev till sten & dog.

Ja så kan man oxå se historien!

Jag vet inte vad som är med min kropp,,jag är så trött..
Detta dygn har jag sovit 13 H & är fortfarande skitslut,fryser
& detta förbannade pipandet i öronen,,jag blir galen snart!
Två alternativ finns,,
Antingen så börjar jag bli sjuk eller så är det min kropp som
säger STOP,,,dax att vila,,,
Galet är de iallafall men det är bara att sova ,sova & sova.

Ska köra min mor i morron sen bara vila,,en java hos C
kankse.
På fredag har jga bjudit min man på dejt,det var ett tag sen vi
dejtade *L*,,ska bli en mysig kväll.
Ser även fram mot att åka till en annan del av Sverige,där
snödropparna blommar.
Här kom det ju sånt däringa vitt,blaskigt bööööös ikväll igen!

Nä dax att fylla på sömntimmarna!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ungars funderingar är ju bara för härliga!
    Ta dig en tupplur du så hoppas jag att du kännner dig lite bättre sedan!
    Kram på dig!

    SvaraRadera