lördag 26 mars 2011

Tiger,,,,

En doft av tigerbalsam kommer från min högra axel,tyckte den
luktade starkare förr,den fyller sin funktion iallafall hoppas nu
att nackspärret släpper av så vi kan fixa vår uteplats i morron.

Smakade av Hanens öl igår men usch nä den kan jag inte
rekomendera.
Snygg etikett var de iallafall.

Idag har jag blivit bortskämd av min man just bara för att =)
Nya gåskor,,,
& lördagslunch

Han tyckte jag behövde ett par riktiga skor att gå i med mina
onda benhinnor,,,gullig e han allt.

I kväll blir det en gräsänklingskväll i Ankboet,Hanen ska
på möte & efterföljande mc fest.
Jag har varit så superduktig & inte köpt en endaste godisbit
till kvällen,,min plan är att sluta med godis,,ja kan jag sluta
röka så ska jag väl kunna sluta med godis som Blomman
sa..klok kvinna de där =)
Så i kväll blir det Ananas,morot & melon & gott te.

Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar