torsdag 27 oktober 2011

1 år,5 månader,28 dagar..

Våra gosingar=)

Idag är huvudvärken borta,hoppas att den förblir så
Theo är på skolan & jag är hemma,,men jag har iallafall 
kammat luggen det är en stjärna för mej!
I morron ska jag till kursen en stund innan KBT.

Min fina tjocka syster var på besök igår,galet det
är 8 v kvar innan Ola-Klara kommer.
Kärleksmums,cocoskakor & hallongrottor förgyllde
vår dag,filt & kaffe & bara massa sjukmys.
Jag Ingunn & Theo.
Jag är väldigt tacksam att jag har en sån person i
mitt liv som jag bara kan vara med,ej dömmande,ej
glirande utan rak på sak...allt går att prata om.
Att hon blevo min syster är ju bara en jättebonus..
*L* ja Å nu ska jag bli moster,,,,
Syster Snorskan..

I dag kom snickaren för att åtgärda våran buktande
vägg,äntligen har hyresbolaget fått tummen ur,efter
oändliga samtal & raseriutbrott senare..
1 År,5 månader,28 dagar senare!

Syns lite hur den buktar.
Sjysst tapet var under=)
ja ni ser ju buktningen..4 cm felade.

Fas vi vet inte varför det blivit så här för väggen togs
inte bort utan reglades ny ovanpå,,skulle bli för mycke
kostnader om väggen revs...
Ja ja vi får väl hoppas på att huset inte rasar medans
vi bor här..
Försökte tjata till mej en fondvägg men nä de är för
vågat,,,vi vet ju inte om nästa hyresgäst vill ha det så!!!
Försökte även förhandla bort dom 85 kr/mån som
vi ofrivilligt betalar för en äcklig,trång duschkabin
vi får ju faktiskt mindre boyta nu iom den nya väggen
men nä så kunde vi inte göra...

Vi ska inte bo här mer än nödvändigt,när jag har
hurknat till,fått jobb så blir det husletande..

Jag är glad att vi får iordning & kan hänga upp våra
tavlor & slipper den gröna väggen,,vitt blir det.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Ell så måla ni väggen som ni vill och måla om de vitt tills de är dags att flytta. Fast vit är ju faktiskt bättre än grönt ;) puss puss

    SvaraRadera