söndag 30 oktober 2011

Samhain

När Theo & jag yrade efter ansiktsfärger
häromdagen så var ju leksakslagret stället vi skulle
åkt till direkt...inte bara för att dom hade det vi sökte
jag fick även en sån häringa fin väska....
Nya väskan!

Dagen idag blev inte som vi tänkt då min Hane
kände sej lite trött & seg,,ursprungsplanen vart att
åka på Tattoomässa i Norrahammar men istället
blev det,,,,tvätta,damma,damsuga,byta handukar,
sy Mias rock´n rollbyxor,packa,diska,hämta ______
hos _________,fixat Traderapaket.
Känns skönt nu iallafall.

I natt firas Samhain,det är det Wiccanska Nyåret.
Jag är inne i en sån här sakna pappa period nu igen.
mina tankar är väldigt mycket hos honom.
Då vi firade Fuck U mr C så inhandlade vi såna
häringa lyktor att skicka upp,minns ej dess namn,
men det blåste ju för mycket så dom fick stoppas in
i garderoben igen.

I dag passade det bra att skicka far min en hälsning.
Vi åkte ner till närliggande sjö & lät lyktan
värmefyllas & sen släppte vi iväg den...
yttepytteminimini

Hoppas du såg min hälsning pappa,,

Nu är klockan ändrad & jag borde verkligen sova
en stund,är inte trött fast jag borde vara det..har
kommit in i en knasperiod så jag sover inte mycke
mer än 4 H per natt....
I morron ska jag & Theo åka till Limhamn å goda
vänner så jag bör kanske vara hyfsat alert & orka
köra..
Koka massor av kaffe & ta med & så klart lite
picknick.
Ska bli mysigt att bara hänga & träffas....

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Så vackert med lyktorna... Jag skickade en båt, så nog nådde våra hälsningar fram allt... Både högt och lågt. Pappa är mycket nöjd :-D Puss och kram och hälsa M & N.

    SvaraRadera