torsdag 13 oktober 2011

Detta med att slänga...

Gösetöserna vilar sej =)

Då natten bestod av få timmar sömn så var jag en
aning trötter idag,hade tänkt vila en stund när jag
kört Theo men som tur var så blev det ändrade planer.
Java & Othellosällskap
För att fortsätta ner i källaren & rensa i förrådet.
galet vad jag sparar men jag erkänner att jag har svårt
att slänga saker,,har lovat mej själv att inte bli som
min far så då är det väl bäst att ta tag i detta.
Fast det är sååååå mycket som kan vara bra Å ha!
Fick ordning på kläderna,fick slängt en del,,faktiskt,,
ja eller på Fredag ska mor & jag till tippen &
resten till loppis,,,måste säga att de känns bra!
Läxläsning/skrivning
Mysiga ljushållare,,tack A & J

Hot stuff!

Hanen & jonte skickade efter lite starka kryddor,
ja dom är så där starka på riktigt,,inget för mej men..
det medföljde finfina döskallenyckelring som jag snodde
åt mej & pimpade om till öronhängen!

Hejdåposs!

1 kommentar: