onsdag 12 oktober 2011

Ovälkommet väntat...


Igår satt den där på dörren till Fritids,lappen jag väntat
på med skräck,,,vet ju att det kommer varje termin
men tänker att kanske i år så....
LÖSS
Tänk att en liten ynka röd lapp kan få det att börja
klia på hela kroppen & i hårbotten,,visst känns det
som om det kryper på er nu?
Behöver kanske inte skriva att Theo är ordentligt
igenomkollad,,,inga än så länge!!!
Linicin
TeeTreeschampo
Nu är det inhandlat i förebyggande syfte,Linicin.
Det är ett spray som sprayas varje morgon,det ska
visst vara nåt som krypen inte gillar,fick även tips om
ett Teetreeschampo så de var jag & inhandlade idag.
Tack Lotta för tipset.
Ja Theo tyckte inte det var blomdoft på schampot
men skönt att han är så stor så jag kan förklara
anledningen till att vi ska tvätta med detta.
Han är inte heller så sugen på huvudhusdjur.
Äckligt är det ......hua!

Igår hade Theo en kompis på övernattning,fnissande
& tramsande & spring så ikväll somnade han snabbt,,
ja jag med faktiskt,,nu blir det väl en vaken natt igen!

Jag saknar min KBT tjej,hon är sjuk,,,har missat 2 ggr
& de blir en tomhet,,,hoppas hon blir frisk snart!

Tack nettan
Fick ett gosigt brev igår...Jag är så svag för dessa
har blivit höst/vinterberoende av dom...

I morron ska jag ta tag i förrådet,jag har tagit mej i
kragen & hyrt ett loppisbord,en loppis med barn &
ungdomskläder/grejor.
Blir ju inga fler barn här så de är bara till att låta någon
annan ha användning för dom..
Någon krona kan jag kanske få in.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar