torsdag 20 oktober 2011

Utsläppt!

SvampBob badar=)
Theo tyckte sin Svampbob luktade illa så det fick
bli ett bad men Bob är visst lika glad för det =)))

I går var det 2 år sen vi fick beskedet att jag hade
Bröstcancer,,minnet av den dagen är lite suddigt &
vissa saker sitter fast..
Fattat det har jag väl inte riktigt gjort..

Lite ironiskt var det ju faktiskt att jag var på återbesök
igår hos min underbara Läkare Åsa,,precis på dagen.
Mitt högra ärr är lite vävnad kvar ännu men allt såg
bra ut,armhålorna kändes bra.
Tamoxifen till Sept 2015.
Pratade lite om rekonstruktionen,jag hade faktiskt
bara för någon vecka sen bestämt mej för att göra en
rekonstrukyion av brösten ,vi ska få en remiss till
Linköping för information men jag har nog till 99%
bestämt mej för att inte göra någon när Åsa berättade
lite granna om hur det förmodligen kommer se ut

Jag har ju en stark fördel,,jag har en man som
älskar mej för den jag är,inte för hur jag ser ut.

OM jag opererar mej är det enbart för min egen
skull,för mitt ego,för min kropp,för min självkänsla.

Så from i går är jag utsläppt,jag behöver inte åka
på kontroller regelbundet däremot ska jag göra som
ni...
KÄNNA IGENOM
"BRÖSTEN"
REGELBUNDET
För ni gör väl det?

Det känns konstigt att inte ha någon som vakar över
mej längre.

Finn ett fel..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Kände igenom tuttarna igår. Ström... Jag blir gråhårig av sånt slarv! :-)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Bara så du vet.... så är vi många som vakar över dej... <3

    SvaraRadera