söndag 6 november 2011

Heeej!

Jaha då har vi haft lov,varit iväg & lovat oss jag &
Theo.
Vi for till Limhamn,,det blev bilen & de var ett bra val
då känner jag mej mycket friare.
Det är skönt att åka bort fast ändå åka hem!
Nån som vet vad detta är?
Goda Cupcakes made by Blomman hade vi med.
Theo spelade wii
Theo spelade wii sport större delen av första
kvällen,när han vaknade på morron hade han inte
sovit gott alls,,,konstaterade sen att han hade
träningsverk,,fast det kunde han inte erkänna *L*
Rulltrappa är kul!
Det blev många rundor rulltrappa för T & M,,Theo
var nöjd iallafall.

Malmösigtsing
Något dimmig dag!
Torghanskar & naglar.
Ja de var en mysig dag,gå på stan & fönstershoppa
både för mina & theos ögon,käka på pizza Hat,
massa is i läsken,första julklappen inhandlad.
Hittade en mycket trevlig Amerikansk butik med
massa gott i,,blir till att åka tebaka.

Theo ville Hallowena på kvällen,så vi tog en sväng
runt kvarteret med honom...han är modig tycker jga.
Lyckan blev inte så stor men han var nöjd ändå!
Moahahahahahahaha!

Jag är så stolt över min son,vi har haft det så mysigt.
På tisdagen for vi hemåt igen.

Väggen var färdigmålad så vi har hållt på att möblera
sätta upp tavlor & fixat, en sväng till tippen har oxå
hunnits med Ja tillomed lite fikastunder....
I dag började jag med Theos rum, I morron
kommer han hem igen så då bör det vara klart.

I morron ska jag på seans,,de ser jag fram mot.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vad du är fin.


    Vill veta mer efter du varit på seans!

    God natt-kram!

    SvaraRadera