fredag 18 november 2011

Upp till bevis!

Min dag började med KBT & akupunktur,en bra start
för mej fast mina tankar fanns hos Pias familj & vänner
i dag när dom tog ett sista farväl....
Visst har jag nämn att jag HATAR Mr C..

Sov gott Pia så ses vi i nästa liv!
***********************************

Hittade ju en artikel med min högt älskade silvertejp.
Fantastiskt,,
Testning på G

Har en testperson som satte på en tejp igår
ska bli spännande att se om de funkar nu =)
Vad tror ni?

I kväll blir det spel ute i skogen med goda vänner..
ska bli skojsigt,känns som hundra år sen jag gjorde
nåt sånt här.
Jag börjar på pejl på mitt liv & mina begränsningar
vad jag vill göra & använda ordet MÅSTE väldigt
begränsat.
KBT ÄR bra skit,,,jo JAG tycker det för mej!

Har även tagit tag i att ringa om Theos slappna av/sova
problem,,ett godkännande från hans far fick jag oxå
så nu hoppas jag på att vardagen ska rätta sej till för
oss alla...
2 år av sjukdom & tårar måste ta ett slut nu!

Känner mej stolt över samtalet jag tog mej mod till
att ringa!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Som bonde vet man att man klarar det mesta med silvertejp och ståltråd ;-) haha Så varför inte!

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera