onsdag 9 november 2011

29 År...igen!

Seansen var helt suverän,jag fick massor av vägledning
om hur jag ska gå till väga med vissa saker bla annat sa
hon att det var dax att börja skriva nu,,,jag har ju tänkt
en längre tid att skriva ner min resa & tiden efter så
ja de kanske är dax nu då..
Jag är lite för uppstressad inni mej så jag skriver mer
om seansen en annan dag.
Har haft några dumma dagar här nu med lite sömn
massa inre stress,påbörjat aldeles för många saker
varit för duktig..de är ju precis så här jag INTE
ska göra jue..
I dag mellan kl 7-13 så har jag hunnit,dricka 9 koppar
kaffe,bädda sängen,lägga in den vikta tvätten,plocka
ner & vika andra tvätten,handlat,plockat in disken
sopat framsidan & satt dit blommor,satt plancher
på Theos rum,kalkat ur kaffebryggaren,städat
ut städskrubben & duschat..ja allt huller om buller
lite här & lite där..
Så här ser de flesta av mina dagar ut...jo jag är inre
stressad!
Fantastiskt!
Silvertejp is da shit!
En vän till mej har lovat att testa å se om de funkar..

Så var de då dax för 29 årsdagen IGEN!
Java & cupcakes & paket av Hanen

Theo har sovit hos mormor i natt så han grattar
ikväll när gästerna kommer..
Moster ska överraska honom på skolan idag..
Dessa godingar avnjuts ikväll.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS, konstigt med dej som aldrig fyller mer än 29.. nästan som mej fast jag fyller bara 27 år när jag fyller! Önskar dej en fortsatt trevlig födelsedagskväll. O du, dra ner på kaffet, det är inte bra för din "inre" stress kan jag lova. Bamse kramar från Cilla :)

    SvaraRadera