torsdag 10 november 2011

Julkalender=)))

Perfekt dag var det igår,enkelt,mysigt & kul.
Presic som de ska vara,,så klart det 29åriga samtalet
oxå =)) fast som vanligt så saknades pappa.

Fina ljuslyktan av Theo!

Förr hade jag & Mari en tradition om att göra
adventskalender till varandra,det är jättemysigt men
efter omständigheter & flytt mm så slutade vi..
I går surpricade hon mej med en igen...
Längtar till 1:a advent.

Nu får jag knåpa ihop en till henne med men de är
ju mysigt knåp,,,
Min Hane & Theo får ja alltid en var oxå=))))
Vägra vara vuxen *L*

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Åå jag önskar att min sambo kunde vara så fantasifull och ge mig en oxå. Bra ide det där med band på lina och klädnypor. Jag nog gör något likande till dottern. Jag har redan delat upp uppgifter mellan mig, farmor och mormor så alla få ge lika mycket. Jo jag längtar oxå till jul. Jag tro att de kommer gå fort. POK

    SvaraRadera
  2. Jaaa, jag har glömt bort adventskalendern... måste förbereda för årets på bloggen!

    Tur att du nämnde det!

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera