lördag 19 november 2011

One piece..

Ett stående skämt på min KBT är att jag bör inte
inhandla mej en sån häringa populär dress one piece
för då lär jag väl aldrig komma ur den,,,
Igår kom det upp igen & vi konstaterade att OM jag
hade en sån dress, en ajfån,korsord & dator så hade
jag allt för att fly från verkligheten...
Ett gott skratt fick vi *L*
Ett ännu bättre skratt fick jag igår då det låg ett
paket utanför dörren....inte original men ändå!
En one piece.....
Ajfånen får nog vänta ett tag till *L*

Gårkvällen var ute i skogen hos Vera & Mattias på
spelkväll..god mat fick vi & TP blev spelet..
Jag suger när det gäller såna spel men de bjur jag på
1500 talet var ett populärt årtal iallafall=)
Vi var först med att få tårtbit iallafall!
Vera var den smarta av oss!

Är ni duktiga på TP?

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Åh en Jumpsuit från Ullared =) Jag har två och bor i dem när jag är hemma.. Fruktat fula men grymt sköna =)

    TP och jag går icke ihop.. Kan nada när det någon gång spelas..

    Njut av kvällen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag Säger precis som nattmia, grymt skön men ack så fula! Du den där var ju bara in blomman dräkt så bara hit med den annars får du inga fler cupcakes ;) .

    Är totalt värdelös på TP, men älskar att spela. Tack för idag!!

    SvaraRadera