onsdag 14 mars 2012

Här är jag...

Tack underbara Anna..de får definitivt bli en
Springbock på detta!
Fick ett paket igår från min AfricaAnna med
LYPSYL,tog en lypyldans när jag öppnade paketet!
Tack,tack Å åter tack!

Man tager vad man haver sa Kajsa Varg
Tycker det är mysigt med ljus & marschaller dessa
var de enda som var kvar i förrådet men är väl lika
bra att mota myggorna direkt!
Vårmygg=)

Måndagen låg jag i feber,frossa,skallebang.
Har förmodligen luskat ut vad det beror på,min kropp
fixar inte att jag nyttjar alkohol eller mitt immunförsvar
är det nog för jag blir alltid så här kass 2 dagar efter
alkoholintag oavsett hur mycket.
Finns ju bara en sak att göra!

Nu är mitt styre på lackomgång nr 2,blir nog monterat
idag.Blinkers beställas idag till Dagny sen blir det att
kapa kaffekoppshållare=) ja osså lacka med!!!
Längtar efter att äntra vägen med min Dagny nu

Skapandetisdag igår igen,jag älskar verkligen dessa
dagar fast gårdagens tema var inte kul rätt igenom men
många skratt blevo det!
Vi fick varsin kolkrita,ett papper sen en kursdeltager
åt gången.
Under 1 minut skulle vi rita av den andre utan att titta
på pappret,enbart titta på kamraten.
Prova,det är inte lätt minsann.
Sen målade vi alla 1 gång.
Så här blev jag från mina kamrater.
Jag valde denna för jag kände mej sån igår.

Sen fick vi STORT papper att kalkera av på i större
format,,fy vad svårt.
Måla/rita har aldrig varit min passion i livet så det var
riktigt knepigt.
Hade det inte varit en bestämd uppgift så had jag
valt att göra något annat under lektionen.
Men för att vara första gången så är jag nöjd!

Här är jag

Vad tycker ni?

Idag är det slappardag,är sååååååå trött så nu blir det
vila innan Theo kommer hem.
Funderar på att våra fram möblerna på framsidan i
em & sopa...

Har ni vårat ännu?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar