torsdag 1 mars 2012

Stearin...

Ljus är ju oerhört trevligt att ha tända tycker jag men
att få stearin på ställen där det inte ska vara är ju
mindre kul.
Jag har ett äppelskåp som jag så klart fick stearin på
vet i sjutton hur jag ska få bort de utan att repa.
Känns inte som om att jag vill ta till kniven precis.
Någon som har tips?
Stearin på mitt äppelskåp!

Tisdagen var i skapandets tecken i skolan,jag älskar
tisdagar numera.
Jag har ju fastnat i decoupageträsket =)))
Blomman provade sidenmålning
Ser ni döskallen hon fick dit av en slump?
Skapandesalen.

Jag är ingen målande person men så mycke annat sätt
de finns att skapa på...
Kul e de iallafall.

Jag har bytt medicin,tyckte liksom att de inte hände
så mycket med den andra jag hade,kände mej mest
likgiltig till de mesta Å så ska de ju inte vara.
Med denna medicin fick jag även gratis KBT på
internet(som jag ska kolla ikväll) i 3 månader.

Att jag nog varit felmedicinerad är klart för nu helt
plötsligt känner jag att saker är kul,jag ser fram mot
att gå utanför lägenheten igen.
Inte ångerst för att jag inte är hemma så mycket.
Datorn används mindre(bara det är såååå positivt)
Minnet blir bättre,jag minns faktiskt skaer jag gjorde
i går,har lust till att ge mej ut på promenader.
Lånade tillomed en hund häromkvällen.

Är allt lite kär i denne killen,,,filåt Robban =)

Igår fick jag hjälp med att färga håret sen pysslade vi
lite & bara var,,drack java & ja bara var..
Jädra annammat när jag kom hem.....hallå energi!
Dammsög,torkade golvet,diskade,vek tvätt,tvättade.
Hmmmm visst fasiken de var så jag INTE skulle göra!

Så idag är jag trött i hela kroppen & knoppen men en
stor fet ROS till mej,,jag åkte ut till skolan & gick
promenad & drack kaffe.
Skulle fått besök av systra & fanny & blomman men
de ställde jag in,var allt för trött.
är ändå i de stora hela nöjd med mej själv!

Tänk om de äntligen kan ta & vända,att jag kan
hitta glädjen & att allt inte är svart!
Tycker jag är värd det nu!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar