fredag 9 mars 2012

Nostalgi..

Hade ju ett ryck häromdagen igen,hade varit & fikat
med Emma & Johanna så hade jag ju lagrat energi
som jag var tvungen att använda.
Så hämta Theo på skolan hem & började pyssla
med mina servetter sen kom jag på att javisst jag
skulle ju plocka i storgarderoben så de fick bli så.
Vid 16.15 kom jag på att lite mat skulle visst lagas
så när Robban kommer hem så är allt utrivet från
garderoben så han får hoppa över grejorna i hallen
MEN maten var nästan klar =))))))
Måste bli bättre på att organisera de jag ska göra!

Men iallafall så hittade jag en kasse med lite gott
Å blandat..
Min John Blund speldosa ca 39 år gammal.
Minns ni John Blund?
Mitt gamla pass!
1994 är det magiska året =)))

Annars så pysslar jag för fullt...maten intar vi i
rummet numera för köksbordet har blivit pysselbord!
Magdas mobilfodral..
Fyndlåda från Panduro
Var massor av bra saker för mej där i..

Igår firade jag Blomman på cafe för hon fyller
år idag
Hurra Hurra Hurra!
Syster Ingunn & Mosters trollunge Fanny vart med oxå.


Snufsar Fanny,,
Hon är verkligen Mosters stolthet!

Nu ska jag masa mej ut till skolan.är egentligen
asatrött för nattens skörd blev bara 5 H men här
hemma kommer jag bara somna..

Hejdåposs!

3 kommentarer: