måndag 5 mars 2012

Helgen...

Tjejvasan & vasaloppet har ju gått av stapeln nu med
1 veckas mellanrum.
Jag är så galet stolt över mina vännert som deltagit.
Veronica som fick samma diagnos som jag bara
någon månad efter mej körde tjejvasan i år,Carola
gjorde sitt andra år i tjejvasan sen har vi då Tina
hon drog på stort & körde tjejvasan för 2:a året
sen smäckte hon till med vasaloppet..
Mäktad stolt är jag över er tjejer,,,ni är grymma!

Så vi åkte vasaloppet igår i sängen jag,Theo &
Robban med miniskidor på.
Spall ingen blåbärssoppa på lakanen som tur var ;)

Discokillen.
Discot hade varit kul för denna gången fick man vara
ute & leka oxå,,,öhhhh de var väl skolDISCO =))))))

Lördagen bestod av bara mys med grabbarna, vi
tog en promenix ner till stan & Theo hade
cykeldebut.
Vädret vart ju lovely skönt!
Dax att höja sadeln kanske,vuxit massor jue!
Fika på stan bidde oxå..

Kvällen blev gladiatorena & tacos & mera mys.
Virkning några varv oxå.

Igår var Theo på badkalas så 2 svettiga H i ett badhus
men de var inte lönt att åka hem i mellan.
Fick java serverat iallafall så betyget blevo bra *L*

Hanen hade lagat mat till oss & kvällen blev jag så
sugen på våfflor så det blev våfflor,glass,grädde &
fruktsallad & film.

Basilikan börjar ta sej,,mums..

Natten har sovits kass så det blir vila idag,ska måla
en bricka & lite decuopage.
Fick även en tid till Theos sneda tänder i em,kanske
är jag hönsmamma men är väl bättre att dom kollar
en gång mer,jag tycker dom växer snett nämnligen,
vet ju inte hur de ska vara,,är ju ingen tandläkare.

Hur har eran helg varit?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar