söndag 4 november 2012

3 år & 40 gånger 3..

Kollade tillbaka i min 10 årskalender & såg att igår var det
Ryser lite när jag läser & tänk vad jag hade framför mej
då som jag inte visste..
FUCK CANCER!!!!!!
Jag har sagt de innan men kan nog inte sägas för många
gånger..
Tack alla ni som varit  & är med mej på resan...
Ni är underbara!
 
Dagen igår blev en sväng till svärfars grav med ljus & fint.
 
Kvällen var de dax för 40 *3
Janne,Sussie & Anna
Så det blev både att kamma luggen & sminka ögat kvällen till ära!
Förfest hos Aili & Jonte innan vi begav oss till parken.
Min hane & jag
utstyrseln för kvällen
hahahaha bästa kortet
 
Lekar för födelsedagbarnen..
Sätta upp ett tält,veckla upp en tältstol & svepa en öl.
Janne ledde stort,Sussie knappade in duktigt &
Anna tog ölen...
No name bluesband
Vera på topp <3 p="p">
Ja åsså grabbarna grus *L*
 
När folk fyllnade till så for jag hem & kröp ner i sängen
åhh så skönt att inte vara bakis idag & veta att det
kommer att vara så ett tag nu..
 
Kul fest & tacka alla!
 
Idag har jag bara vilat & hämtat Theo...
De behövde jag!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar