torsdag 29 november 2012

Descutan är bläääää...

 
Advetsljusstake..
 
Fixade & trixade igår här ,skönt att ha småsker
gjorda så jag bara kan vara när jag kommer hem idag.
Årets dekoratör =)
 
Theos feber har blivit bättre men hostan är si så där skoj.
Han får vara hemma resten av veckan iallafall.
Underbara mormor är hos honom när jag är på
operation idag...
Theo rastlös.....
 
Nu är jag tvagad enligt alla konstens regler men att detta
Descutan är blää.....
Inte Calvin clein precis..
 
Kl 10 idag så gäller det så nu är det javaintag,får dricka
fram till kl 8 =))))))))))
Jag är upprymdgladnervös....
Min älskade Hane & stöttepelare är med mej,,,ibland
får jag nypa mej själv för att förstå att jag lyckats
få en sån underbar man,,,,
Så håll nu tummar så jag kommer hem i dag..
 
Tror nu att jag lyckats med Ankbröstresan....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar