fredag 23 november 2012

Har jag sagt att jag hatar MR C?

 
Åh så trötter jag varit denna veckan åh minnesluckor
i vanlig ordning efter lördagen fast att jag var nykter...
Tur jag har en underbar man som tog sej an lokalen,
jag behövde inte lyfta mer än ett finger & bära hem
lite grejor...
Att jag fick en sån fin man....
 
 
Tyvärr är våran Bella borta än & härom morgonen så
fick jag ett sting i kroppen & känslan av att hon är död.
Men ska kontakta ett medium så jag kan få det bekräftat.
Hon är ju så liten min älskade katt.
 
Pixie passar på att njuta av herraväldet här hemma,
hon ligger raklång utsträckt på sängen & bara päser.
Annars är det ju Bella som bestämmer så jag tror
inte att Pixie saknar Bella alls men det gör vi...
Jag vill bara veta om hon lever.
 
Ibland undrar jag om & varför saker händer.
Vad är meningen med allt?
Jag tycker att min mamma har fått prövning för minst
1000 människor.
Pappas,sin,min,Maris cancer, sin egen felmedicinering
nu är hon ju friskförklarad & de är underbart.
Hon har träffat en underbar man & dom hittar
på massa skoj,,ja njuter av livet.
Även han är kantad av cancer från sin närhet.
 
I början på veckan fick vi beskedet att han har fått
prostatacancer....
VA FAN ÄR VITSEN?????????
Jag är ordentligt orolig för min mamma,hur mycket
ska hon orka med!
Mamma är en av dom starkaste kvinnor jag känner
hon eller dom är inte värda detta...men hon orkar inte
hur mycket som helst,,det gör ingen.
Meningen är att mamma & Sören ska leva livet,njuta
inte gå & grunna på cancer....
 
ÅHHHHH vad jag hatar cancer verkligen!
 
 
 
Tänk om det kunde vara så här enkelt!
 
556 & Silvertejp!
 
Hejdåposs!

1 kommentar:



  1. hej.
    är du lättskrämd?
    efter att ha lysnat på detta har jag insett att jag är nog ganska lättskrämd för "konstiga ljud" fy fan!! *ryyyser* det konstiga är att det hörts över hela världen?

    http://youtu.be/DflREkZ3fNE

    SvaraRadera