fredag 2 november 2012

Knapriga fingrar..

Igår var de  Carro fika,kan säga att fikastunden
var väääääldig S relaterad =)))))
Åh så många skratt de kan bli av en bokstav minsann =)))
 
Ja & en rundtur & kolla in Carros grejer med *fniss*
mysigt vart de iallafall & Theo lekte med J.
Glass,spöke & fingrar knaprade vi på.
 
Fick låna spökpinnar så nu ska jag kolla av om jag kan
reda ut vad som finns här hos oss Å tassar
omkring,,spännande måste bara sova ut ordentligt
så jag har massa energi först.
 
Väl hemma sen så gick luften ur mej,,,bidde sååå
trött så jag fick ställa in grannens hårfägning &
de va ett smart val av mej .
 
Idag har vi varit trötta hela familjen,Theo hade en
övernattande kompis här & Theo har nog inte sovit
många timmar utan väckt oss istort sett varje timme...
Känns som vi gått i slowmotion idag & jag varit mer
än lovligt minneskort!
 
Kalas för svåger som fyllt år Å jag blev uppvaktad
av dom oxå i förtid..
Sen bar det av till pappas grav,det är så fridfullt &
fint med alla ljusen på kyrkogården dessa dagar.
Ett sting av saknad kommer,,
Åh vad jag önskar att du kunde se vilken underbar
man jag fått & hur stor"Lilla gubben" blivit..
i verkligheten.
Önskar att du åker massa hoj dagarna i ända & har
din verkstad där du kan sitta i oändliga timmar
& grejja & uppfinna..
 
Saknar dej pappa!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar