tisdag 13 november 2012

Bella & Pixie 2 år

Pixie
 
Igår fyllde våra katter 2 år, lite gottimat blev det
fast Bella bahagade inte vara hemma på sin dag.
 
Jag börjar bli lite orolig,hon har för vana att vara borta
ibland ,längsta hon varit borta är 5 dagar.
I dag har hon varit borta i 5 dagar,jobbigt är det att
inte veta vad hon pysslar med när hon är iväg.
Vi börjar misstänka att det är någon som tar in henne.
 
Jag tänker INTE tänka det värsta försen det är bevisat,
försöker nå henne i telepatin men hon lyssnar inte
så vill någon hjälpa mej att säga till henne att gå hem
så gör gärna det.
 
Jag har & är galet trött efter helgen,vaknar inte till
riktigt men jag har inte riktigt tid med detta för jag
har en fest att fixa & mat att laga & grejer att handla.
 
Nu är de snart dax för möte med Fsk,Abf om min
praktik,känner att det inte riktigt är rätt dag idag för
jag är segare än vanligt i huvet så tur att jag har min
lärare & min kurator med mej som stöd.
Blir nog bra =)
 
Hejdåposs!
 

1 kommentar:

  1. Fast de kanske de är så dem ser hur du mår
    När det är för mycket runt om dig. Hoppas de gå bra! Ringer ikväll, puss

    SvaraRadera