söndag 25 augusti 2013

Mötte demonen & gav mej på tur..

Var så hurtig så min son fick plättar till frukost i
veckan..ojojoj de artar sej =)
 
I fredags var de fika med töserna ,jag är nu så här i
efterhand stolt över mej själv för att jag gick utanför
dörren.
För det var ett getingbo innuti mej & det var en sån
däringa "hur gör jag för att vara socialdag?".
De ringde i öronen så jag hörde bara hälften av vad
de andra sa & alla mina ord fastnade i halsen.
Det var jättejobbigt trots att jag är bland bra folk!
MEN!!!!!
Jag gick dit!
 
Java är bra skit.
 
Väl hemma så blev det soffan & dubbla atarax,filt.
Sen sov jag till strax innan 18.
 
I går tog vi en utflykt Robban & jag.
Vi skulle lämna nån musiktjosan utanför Halmstad
till en kille.
Där mötte vi ett par, jag & hon börja tjata direkt om
allt möjligt & Robban & han fann varandra också.
Trevligt möte =)

Fina vägar & Tranor.






Picknick på en stenhäll i Tylesand var  balsam för själen

Finmat slank ner =//
 
Lite shopping fick vi gjort också.

Stadium outlet,
Skor & strumpor till Theo

Panduro.
Glitter till Robban & ny virkningshobby till mej
 
Hihi sprayfärg på Biltema med !!

Icke att förglömma mina nya solbrillor!
 
Stannade till & inhandlade lite rökt makril & strömming
på Jimmys rökeri & även en java slank ner
hemma hos Anna & Jimmy på vägen hem.
Deras Albin visade alla bus han kunde goeungen =)
 
De var en bra dag igår men idag är jag slö.
 
Satt & funderade på om det fanns några borden idag
men kom inte på några,,
men så  har jag ju dåligt minne också =)))))
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar