söndag 18 augusti 2013

Barnkalas & själaro..

Jag märker mer & mer drag av min pappa i Theo
bla hans nyfikenhet på att plocka isär saker.
När jag var liten så brukade jag vara med pappa i
garaget & skruva isär saker också "jag grejjar" som
jag kallade det.
 
Theo skruvar i sitt "labb"
 
I lördags var de barnkalasdax här, fullt ös.
6 pojkar & 2 flickor i en lägenhet...ja jag andades
mer än dubbelt imellanåt =)
Skönt att Robban var hemma & hjälpte mej att hålla
ställningarna.
Theo hade beställt en Batmantårta av våran bästaste
tårtbakerska Blomman .



Ännu en vacker kreation....
Barnen älskade den =)
Å Theo log!
 
Kvällen blev vi ofrivilligt barnfria för Theo ville sova
hos sin kompis,,ja lika bra att passa på sista dagarna
av sommarlovet.

Idag fick jag kissemys & java på sängen,
är allt bra bortskämd =)
 
Jag känner att de blivit åt hellsike för mycke denna
vecka som varit med möblering & annat så idag blev
det bara att vara, virka lite.
Ringer i öronen & stressfebern lurar runt hörnet.
Hanen åkte på jourjobb idag & Theo lekte så de passade
ju perfekt.
 
Robban skulle repa ikväll så jag passade på att
följa med & elda papper..
Jag älskar att elda måste nog erkänna att jag är
lite smygpyroman =)
Älskar att låta tankarna flyga bort med lågorna
sen är det oerhört vackert med eld..
 
Att jag hade sjysst bakgrundsmusik gjorde ju inte ont.

Massa att elda =)

Dansant.

Theo servade mej med java,,,
de är mammas pöjk de!
 
En bra avslutning för själ & trött kropp.
 
Nu är jag galet trötter & hoppas att jag kan sova
i natt.
I morron blir det drömmar på agendan.
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Imorgon ta vi de lugnt , gör drömmar och ta de lugnt ;) puss

    SvaraRadera
  2. Eld är så vackert. Även vatten är vackert tycker jag. Ha en rofylld dag. Puss å rugg

    SvaraRadera