onsdag 28 augusti 2013

Någon på besök....

I går när jag satt här i soffan & i vanlig ordning inte
kunde sova så helt plötsligt så är de någon som reser
sej ur fåtöljen =)
Den knarrar så där som när någon reser sej..
Undra vem det var,,kanske förra ägaren som kom med
i flytten?
Det kändes trevligt, jag var tvungen att le lite.
 
Jag har ett getingbo inom mej som surrar obehagligt,
i måndags ställde min underbara mamma upp & var
sällskap när jag handlade för det hade inte funkat
annars.
 
Jag tror att jag vet vad det beror på men jag kan inte
riktigt ta på det det bara ställer till det för mej.
Jag hittar inte orken,motivationen & lusten..kan inte ens
förmå mej att lyfta luren & ringa,,orkar liksom
inte prata med någon eller vara social.
Ja & sömnen är totalt upponer..
Tur jag har Theo så jag får någon ordning på livet.
 
Jag saknar min gamla ork..
Hur hittar jag den igen?
 
Efter att ha sovit så tog jag tag i sprayfärgandet..
altså jag är helt såld..

Gammal kruka blir ny.

Badrumshyllan.

Konservburkar blev tandbortskrämhållare.
 
Jag får nog ta fram mitt pyssel & barrikera köksbordet
så själen får lite ro..
Men först sova lite & ladda för RikardWolff på söndag!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar