onsdag 14 augusti 2013

Spritt i kroppen & jag bara ler...

Idag ska det bli en välbehövlig klippning..
Jag har en pälsmössa på känns de som..efter cellgifterna
då håret kom tillbaka så växer det massor & är
tjockt...har mej veterligt aldrig haft tjockt hår innan..
Nä jag klagar inte för jag har ju faktiskt hår &
lever.....
Bara en sån sak =)
Sen får Blomman klicka i en skvätt färg!!!
 
I söndags fick jag ett kul sms, hela jag blev aldeles
upponer & spritt i kroppen...
Ja som ett barn på julafton!
 
Vi har haft en önskan att någon gång i vårt liv
så vill vi ha en Chesterfield soffa eller liknande.
Vi gillar ju dn där stilen.
 
I söndags så kom ett sms om att det fanns en soffa som
vi kunde bli vid..
Så måndagen gick jag omkring med ett rus..
På kvällen hämtade vi hem den..
 
Så här såg det ut innan...



Nu ser det ut så här!
Inte en Chesterfield men nästan..
Vad tycker ni?
 
Nä de är inte klart ännu, lampan i hörnet ska ner, en vägg
med familjetavlor ska målas & upp.
Fix & trix...
Det drar med sej en del med nya möbler & annan färg.
 
Det som är jobbigast är att helst ska allt ske nyss!
Tålamod.......?
 
Jag trodde väl aldrig att jag skulle vela ha en grön
soffgrupp men vi är helt sålda här hemma.
Ler varje gång vi går in i tvrummet.
 
I kväll hoppas jag på att få ihop de sista stora sen
är det bara att leta intredningsdetaljer =)))
 
TACK snälla ni som gjorde detta möjligt..
inte nog med det avtalade,,ni får en plätt i himlen
stor som en kolbotten också (som min far skulle sagt)
 
Sen blir det att ta tag  i barnkalasplanerandet..
 
Hejdåposs!
 

2 kommentarer:

  1. Älskar chesterfield. Drömmer drömmer :) kram din Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är ju o snuddar på chesterfield i alla fall...den är äkta grön iallafall...nästa mådte ju bli chesterfield nu..

      Radera