fredag 9 augusti 2013

Kvalitetstid & rent hus..

Igår vid ett tiden så bojkottade jag John Blund,hans
nattaströ går inte att lita på längre...
Nä tacka vet jag zopiklonblund,,det är ett
säkert kort..
Blir tokig på att inte kunna slappna av & sova ordentligt.
jaja min sovnatt kommer väl så småningom...
 
Idag var det kvalitetstid med mamma & Theo.
Mötte upp hos mamma för Theo blev sugen på att
sova hos mormor igår efter bion..
Vi tog en fika & kollade på loppis..handlade lite.
Fina mor & Theo på Lilla Kuriosa.
 
Sen blev de sista städningen ,tvätt,matlagning,
musketörsbakning & fix.

Musketörsfika..
Lita grädde & ananas till så...
 
Theo städade sitt rum för glatta livet, han är duktig
på att städa när han väl sätter fart & inte fastnar i
leksakerna =)

Städkungen är tillbaka...
 
Jag är på ett mysko humör, det känns som om jag är
på väg ner i svackan igen..
Helst av allt hade jag nog just nu nu velat vara på en
öde ö själv med en massa böcker & korsord.
Småtvingar mej själv att försöka vara social ,,
rätt eller fel vet jag inte.
 
Önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna så
jag mådde prima utan ågren knackandes på axeln.
 
Önskar också att vissa personer kunde sluta snacka en massa
till Theo & stå för sina egna handlingar istället för
att försöka få honom att tvivla på mej Å svartmåla mej
inför honom..
Ärligt så vet jag inte om jag ska skratta,gråta eller skaka
på huvudet åt dom..
 
Fult är de i alla fall att dra in Theo i det hela men
det kommer en dag då jag kan förklara för Theo, när
han blir äldre.
Tänker att han har väl haft nog med grubblerier pojken
efter allt som varit & är med min sjukdom.
 
Min fina tuffa underbara unge...
 
Nä nu får jag nog prata med zopiklonblund så jag orkar
med en 2/3 musketörsfika i morron..
 
Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar