onsdag 7 augusti 2013

730 dagar = 2 år

 I dag är jag extra stolt över mej själv...
Å jag är fortfarande snusfri...
 
Inte för att det varit smidigt & lätt..det är ett aber att
ha varit beroende av en sån dum grej.
Det suger i snustarmen ofta & jag känner efter med
tungan under läppen..
Hoppas nu att jag fortsätter att vara duktig resten
av mitt liv!
 
Efter en alldeles fööööör låg sovmorron för Theo &
mej( 11.30) så blev det handling & matlagning.
 
Det har varit så kvalmigt här idag & önskar att det
hade kommit en åskutrensning, endast några droppar &
några knallar fick vi..
 
Tog med Theo & hans kompis till cykelkrossbanan
 



 
-Mamma,de här äger,
tjoade han när han susade varv på varv =)
 
Tyvärr så körde kompisen omkull & ville inte köra
mer sen men en stund roade dom sej i alla fall.
 
Tog vägen förbi minneslunden på vägen hem för
Theo ville säga hej till sin farfar som ligger där.
Fantastiskt att ha två st 9 åringar med sej på en
kyrkogård & få höra deras tankar & resonemang.
De där med gud,död & vad som händer sen är en stor
gåta.
 
Har varit en bra dag tycker jag även om jag är på
ett mysko humör.
 
Nu försöka sova lite kanske..
 
Hejdåposs!
 

2 kommentarer:

  1. Mysko humör? Vad stå på? Tycker barn tankar o funderingar från 4-5 och uppåt är väldigt intressant. Tänker ofta tillbaka på hur man själv tänkte som barn.

    SvaraRadera
  2. Mysko humör? Vad stå på? Tycker barn tankar o funderingar från 4-5 och uppåt är väldigt intressant. Tänker ofta tillbaka på hur man själv tänkte som barn.

    SvaraRadera