måndag 20 januari 2014

Helglektyr

Avslappningen jag var på i fredags var helt underbar.
Det tog 1 H & var helt fantastiskt.
Jag känner fortfarande av lugnet i kroppen & önskar
verkligen att jag hade haft råd att gå på detta varje
vecka, ja då hade jag mått superduper utan ågren
är jag helt övertygad om men rehabiliteringslönen
tillåter inte detta tyvärr...
 
Införa detta på högkostnadskrtet paralellt med alla
nyttiga piller vi stoppar i oss hade varit grejen men
nädå, vi människor ska må så bra som möjligt av
att stoppa i oss konstiga ämnen med biverkningar
istället för att underlätta & gynna kroppen med dens
egna tillgångar till reducerat pris.
Jajajaja vore nåt för politikerna att bita i !
 
Halsen har börjat sticka & är svullen, liten tutch av
feber är på intågande i kroppen, jag har verkligen inte
tid eller lust med detta..men får väl vila så mycket jag
kan mellan varven i veckan.
Jag har något varje dag men som tur inte så lång tid varje
gång.
 
Helglektyr.
Har fått låna hem denna , vore bra & kanske få nån
krona , ganska kul läsning .

Stege klar.
 
Nu är Theos rum snart komplett. bara en matta som
saknas så har han sitt "nya"rum.
 
Nu ska jag krypa ner & slurpa citron/ingefärste &
virka ihop ett projekt..
 
I morron studiebesök på en arbetsplats.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar