fredag 31 januari 2014

Fantastisk praktik !

Här har det varit sjukstuga, fick hämta hem en son med
huvudvärk i Onsdags från skolan, han valde att stanna
inne på rasten..Ja & de är INTE vanligt hos Theo.
Han är liksom nästan aldrig still !
 
När han kom hem så kräktes han så jag var nästan
övertgad om att det var ett migränanfall han haft.
 
Trodde också att det var spänningen som släppte efter
helgen då jag var iväg & han inte hade kontrollen på
vad jag gjorde.
 
Men nä sen steg febern till som max 39,1 stackarn
hans normaltemp ligger på ca 36,6 så han var redit
kass stackarn. Ingen matlust & fått tvinga i honom
dricka.
Nu har han helg hos sin pappa så hoppas han har piggat
på sej till söndag.
 
Min praktik är fantastisk, jag känner mej behövd, jag
fyller en funktion & jag fick beröm redan första dagen !
 
Personerna där är kanontrevliga, inget märkvärdiga
utan roliga ,lugna & jätteglada för att jag är där.
Jag sitter & kategoriserar fastigheter i Vetlanda kommun
& dubbelkollar att dom blivit inscannade som dom ska.
 
Fatta så bra,,,jag får kategorisera, eget rum(arkivet)
egen dator, kafferast, 1 H lunch(vad jag nu ska göra på den),
bestämma mina tider själv, har jag en kass dag kan jag
stänga om mej alt gå ner i stadsarkivet & sitta där,
lyssna på musik/radio/ljudbok.
Fick tillomed egen plupp så jag kommer in i byggnaden..
 
Jag är någon utanför hemmet!
Jag är behövd !
 
Jag känner dom stoooooooora skorna kliva fram för det
är så kul sicken tur att min mentor från ETU har starka
bromsklossar som hon sa..=)
 
Detta kommer att bli mer än fantastiskt....
 
 

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar