fredag 10 januari 2014

Ordning på torpet kanske...

Hotell & spelning var kanonbra, det som var synd var
att maten förmodligen stått i ett värmeskåp lite för länge
& att grabbarna spelade aldeles för tidigt..
MEN attans vad dom rockade !
ADOPTED STEAK !
 
Annars har de varit chill i Ankboet, fått några samtal
ringda, några beslut tagna,lite upp & ner som vanligt.
 
Tagit tag i Theos sömn, oro& aktivitet så nu snart så är
bollen i rullning & jag önskar a hela mitt hjärta att det
hittas en lösning för grabben & oss av något slag.
 
Jag har minskat min sysselsättning då jag inte tyar de
som var.
Letar ny sysselsättning & har fått en del spår.
Det är ju detta med att pressa lagom, att lyssna på
mej själv & faktiskt acceptera att jag inte är som innan.
 
Tuffa bitar!
 
Jag har inte accepterat det än.....tyvärr.
MEN jag har tagit tag i det & de är jag stolt över...
 
Tattuering är på intågande & en Gbgresa med mina
fina Bitchar
 
 
Mina pinnar visar att de är oväder ja & de
kom lite snöflingor idag  & mer blir det nog.

Tackar goa svärmor för herrbetjänten vi fick!

Å Pixie har hittat ny favvoplats..i sovsäcken =)



Kvällen avslutades med ett glas rött & Cocktail på tv !
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar