lördag 4 januari 2014

Hotellvistelse...

 
Robban & jag utmanade varandra fram tillomed
Midsommardagen.
Inget glurr, godis eller annt flötigt, ej läsk.
 
Alkohol var de nån som undrade över, jo de får vi
inmundiga.
Om vi fular får vi lägga 100 kr i en burk..
 
Kan väl vara kuligt att teste,,går det så går det.
 
 
Häromdagen blev Robban & bandet han spelar i
 Adopted Steak inbokade på en spelning.
 
Så ikväll blir det Hotellet i Nässjö med övernattning,,
Njuta av hotellfrukost & bara vara!
 
Inte trodde jag de för 10 år sen att jag skulle sova på
hotell i min egen hemstad 3 mil härifrån =)
 
Men ingår de så passar jag ju på helt enkelt..
slippa laga mat ,bara de..
 
Tycker om att vara rockhustru !
 
Hoppas jag stöter på nån känning, vore ju bonus.
 
Hejdåposs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar