onsdag 29 januari 2014

Partytrasan....

 
Helgen flöt på snabbt, så galet behövligt att bara
sitta med tjejerna & tjata om allt & ingenting,
skratta, gråta, skämma ut oss & pimpla vin =)
Saknade dock några av mina Bitchar men det
kommer fler gånger...
 
Å inte en uns av Ågren har varit med mej, jo jag
är såååååååå stolt över mej själv !
Foto: Att jag trivs.....
 
Restaurang/pub på dagen & Mcklubbar på kvällen.
 
Jag hamnade på hotell ist för hos Vildvittrorna men
jag var i trygga händer då jag mötte gamla vänner.
 
Inte alltid det blir som tänkt men det brukar alltid
lösa sej..
Dock var partytrasan en aning trötter =)
 
Väl hemma så blev det kramkalas med Hanen & Theo,
glömde katten så hon sökte upp mej & ställde sej &
jamade & skällde på mej =)
 
Skönt att vara iväg men så skönt att vara hemma !
 
I Måndags tog jag vilodag & igår var det fika med
Framtidsvägen fast det blev bara jag & Blomman men
dock inte mindre mysigt för det.
 
I dag börjar jag min nya praktik på Miljö & Bygg &
ska arkivera byggnader så jag lär vara trött i kväll.
 
Theo har sovit i sin säng i helgen & kommit in vid 6tiden
men så fort jag kom hem så är det ett spring till sent
på kvällen & väcker mej mitt i natten..
 
Jag blir galen!
 
Vill inte medicinera honom varje kväll helst.
 
Hejdåposs!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar