onsdag 26 mars 2014

Getingboet suger,,,,

Resan med Dagny i lördags gick galant, fick oss en
stark  Italiensk Espreso & Theo fick en bulle.
Biscaya s personal är oerhört trevliga & välbemötande.
 
Dom visade en packbag att ha på kurtsen som jag blev
lite sugen på.
Nackdelen med min hoj är ju packmöjligheterna men
även om den verkade bra så får det nog bli silvertejp
på mina trista snea packväskor & en bajjabag uppå
en sommar till.
Dagny, Theo & Robban
 
Igår ringde dom & nu är hon hel igen för ett bra tag
hoppas jag..
Det var ena tändspolen som var lessen så hon har bara gått
på en, inte undra på att det stinkit & hoppats.
Nu är båda bytta & nån mutter ditsatt så nu är det
bara till att hämta hem henne.
 
Just nu har hon varit dyr i drift men jag ska inte klaga
på dom 14 år jag har haft henne så har hon inte
kostat mej mer än servicar , några tändstift & nåt batteri.
 
Jag älskar min fina Dagny!
Nu så ska det bli en Mcsommar för oss !
 
Fick frukost i Allinsås som en bonus, Systers kille bor
där....eviga mysigt & trevliget!
 
Var & hämtade några garderobsdörrar till Theo hos
hans far på hemvägen.
Theo har blivit sugen på att måla grafitti.

Övning ger färdighet
 
I söndags var jag helt slut, det blev för mycket på
lördagen helt enkelt...
Jag frös, stressfeber & orkeslös.
 
Har varit & jobbat en dag denna veckan men idag
tog det stop.
Jag har ett getingbo i kropp & knopp...
 
 
 
 
Orkar inte med människor riktigt,,jo mina grabbar
funkar ju & underbara Pixie som har legat jämte mej
hela tiden idag & healat mej.
 
Jag funderar en del på allt som händer runt mej &
önskar innerligt att jag kunde få svar, fast jag vet
ju innerst inne att något svar får jag inte men som en
obotlig grubblare jag är så grubblar jag väl vidare =)
 
Visst finns det glädje också & de är den jag suger
åt mej...
 
Jag downar ner & samlar energi.
 
Främst till lördag för då ska jag & Blomman åka
till Jpg & kolla på Rikard Wolff...
Då SKA jag orka!
 
Hejdåposs!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar