lördag 22 mars 2014

Tidig Java..

 
I dag blev det en tidig kopp java, en viss ung herre
kom & väckte mej vid 4,30..
Slank ner i vår säng & somnade om..
Det kunde inte jag göra då...
 
Men visst är det härligt att höra fåglarna, känna kaffedoften
se dagen gry..
 
Nu har vi sovit 3 nätter med våra kedjetäcken, det är
ovant men skönt.
Theo fick ett täcke i mellan & han har inte sagt att
det är tungt.
Det tar ca 20 minuter för honom att somna, i går natt
sov han till 3 & kom sen in till oss & i natt sov han
ju då till 4,30 innan han kom in.
Det blir ju bättre & bättre så hoppas det håller i sej.
 
Jag sover lite oroligt men inte lika som innan, iom
att det är tyngd på täcket så är det väldigt skönt
för mina ben som är lite svullna imellanåt, dom
känns piggare när jag vaknar.
 
Nåt märkligtt är att jag vaknar & springer på toa flera ggr
som jag inte gjort innan =)
 
Pixie är en trogen sängkamrat antingen på mej eller
jämte mej men hon gillar täcket också.
 
Fortsättning följer om detta.
 
I dag ska vi åka med Dagny till Biscaya ska bli skönt
att få henne iordning hoppas jag för jag är så sugen
på att åka hoj i sommar...
Jag har nog inte lyckats med mer än 500 mil dom
senaste 3 åren ja Å de är ju rent förskräckligt..
 
Kanske tvaga mej & väcka mina fina grabbar så
vi kan påbörja färden..
 
Bonus är att få krama på syster..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar