fredag 7 mars 2014

Jag ser ljuset...

Denna veckan har tillhört en av dom tröttaste på länge.
 
Härligt var det att komma till jobbet idag & se att
dom öppnat upp mitt fönster..
Bortskämd är jag =)
Härligt att se solen...
 
Tyvärr kunde jag inte fullfölja dagen för skolan ringde,
Theo hade snubblat & fått en pinne i ögat eller
precis bredvid.
Lite svullet men avvaktar till i morron & se hur det
är med honom han är redan rastlös på att vila ögat.

bara lite svullet.
 
Veckan har bestått av möte & läkarbesök.
 
Mötet med ABF & FSK var positivt, jag fick förlängt
på ETU till 18 Juni så där kan jag andas ut, uppfyller
mina 10 H / v ..
Nu bara hoppas på att jag kan få vara kvar på stället.
De hade ju varit evia trevligt..
 
Anledningen till min trötthet är att jag håller på att sluta
med mina sovisar Zopiklon,,dom är vanebildande &
en del biverkningar som jag inte gillar, min läkare
stöttar mej i detta så nu sover jag ordentligt  max
4 H / dygn så jag är lite som en zombie men jag vet att
det blir bättre bara att ta dessa grisveckor det tar
att vänja av kroppen..
 
Har ingen energi över till mer än jobb, mat & Theo
så tyvärr fick jag ställa in i morron & även turen till
Mian i veckan..jag behöver sova & vila, ja annars
får jag bara dubbelt tillbaka nästa vecka & enl gamla
mönster bli sjuk..
Har ingen lust med det !
MEN det känns surt.....
Filåt!
 
Gjorde hörseltest också & de var som det skulle, hörde
perfekt ska kontakta öron,näsa hals & se om dom kan
hjälpa mej vidare.
Blir galen på att det aldrig är tyst i öronen..
 
Igår började min resa på rödhårig igen, ska bli kul &
se hur lång tid det tar utan avfärgning..den nya färgen
kommer om ca 3 veckor trodde dom...spännande..
 
Nu viiiiila innan köttfärsen ska stekas..
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar