lördag 13 mars 2010

Varför kan inte JAG få bestämma?,,,,

1
De här skulle blivit ett kuligt inlägg om v ringning &
klädprovning!
De blir det inte!
1
Jag hade köpt mej en flaska Rose vin till kvällen, provat ut
vad jag skulle ha på mej & var på bra humör & längtade tills i
kväll & Blommans 30 årsfest!
1
Värmde en paj & skar upp lite melon att smaska på...
Kände mej lite svettig & varm..
Jadå mycket riktigt!!!!
1
37,7 stog febertermometern på...
1
FAN så lessen jag blev, denna förbannade Cancer har nu
förstört 2 helger på raken....
Hade sett fram mot att gå på fest, klä upp mej & sminka mej,
vara social & framförallt grattulera Blomman!
Jag har inte gråtit många gånger genom denna resan men idag
trillade tårarna...
Jag längtar tills denna skiten är över!!!!!
1
Jag ska tröstäta!!!!!
1
I kväll ska jag tjura, spela facebookspel & fisa i soffan!!!
1
Antar att ni alla har haft det minst lika trist som jag en
lördagkväll=))
Eller?
1
Hejdåposs!

12 kommentarer:

  1. Kanske en dum fråga, men kan du/får du lov att gå om du tar en Albyl? En liten stund iallafall?

    SvaraRadera
  2. stackars fina ankan, tur du har planerat så bra och köpt hem godis till fiskvällen i soffan iaf :) nu ska det lagas kyckling sen melodifestivalen, passar oss fjollor fantastiskt bra. Puss o kram. Finns i mina tankar

    SvaraRadera
  3. Håller med dej, jäklans skitsjukdom.!!..!!
    Men du, du kommer gå hel ur det hela,kämpa, stå ut, ge inte upp. Jag skickar all styrka jag kan till dej.
    kram på dej

    SvaraRadera
  4. Hoppas du piggnar på dig snart! Tänker på dig.

    Själv sitter jag på jobbet, har jobbat i 20 minuter och har 10 h och 40 minuter kvar. Jihhaaa!

    SvaraRadera
  5. Jag sitter också framför datorn, har spelat FB spel och sett på melodifestivalen....
    Ingen feber dock, men heller ingen fest.
    Tröstäter lite åt dig också :O)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fan va trist. Men du, här har det inte varit speciellt festligt heller. Suttit o kollat två Wallanderfilmer Dom var ju iofs bra.
    Kram på dej

    SvaraRadera
  7. Näää vad tråkigt :-( Hoppas febern snart gått över och att du ändå hade det rätt bra med att fisa i soffan och spela fb-spel..
    Tröstar det så kan jag berätta att jag jobbar hela helgen så trist helg här med.. ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. När hela den här skiten är över räkna med en brak fest som heter duga. Och tack för den vackra presenten o de underbara vackra du skrev på kortet. En klump halsen o hade jag varit själv hade förmodligen jag börjat gråta. Andra gången den här resan (cancern) som jag släppte tårar.

    SvaraRadera
  9. Ja det var väl som självaste fan att du inte kunde få gå på festen och bara ha det trevligt. Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Osloskånskan..Nä de är infektionen jag är känslig för så då känner jag att det är dumt att dämpa med värktabletter men tack för omtanken=)

    SvaraRadera
  11. Men vad tråkigt... :-(

    Jag har inte haft en jätterolig lördagskväll jag heller. Panghuvudvärk! Tog ett sömnpiller och gick och la mig ganska tidgt.

    Kramar

    SvaraRadera