torsdag 25 mars 2010

Frysig & tröttig,,,

1
16,30 kom samtalet från Onkologen..
Mina värden hade gått upp till 0,9..tjohooooo
MEN,,,,jag måste ta nya prover i morron igen,,,
Fördelen är ju att jag inte är bara någon på labb längre,,,
bra eller anus =))
Jag slipper sitta i kö iallafall=)) (smittorisk)
Fingertopparna ömmar lite nu men hellre det än i armen!!
1
Värdet måste vara på 1,0 innan doktorn ordinerar cellgift så
nu kan jag bara hoppas att det har stigit 0,1 tills i morron bitti.
Ska sanningen fram så känns det trist,,,jäkla baciller,,,,
När jag tagit proverna så är det bara hem & vänta på samtalet
som säger att jag får åka eller inte..
Tadadadada till Jönköping!!!!!
Har fixat för morrondagen i case of,,
Mamma tar Theo(han hade ju lite feber idag igen), Camilla tar
Cajjo...
Det gäller ju att ha backup...
Tack ni snälla fina vänner=)))
1
Robban & Theo spelade lite tvspel här på kvällen & skrattade
gott,,,
Tacos var på menyn idag med,,,Theos favvo!
Han är så rädd om sitt hår att vi inte får peta på det & frågar
flera gånger om det står upp*ASG*
1
Sen sådär bara eftyer maten började jag att frysa, värka i
kroppen, huvvebank & trötter..
Robban la Theo så jag kunde krypa ner i ett Eucalyptusbad &
värma till min lekamen,,hoppas de bara är trötthet &
spänningen som släpper efter detta väntande på
cellgiftsbehandlimgen men är nog bäst att sova för
säkerhetsskull..
Känner att hövvet bankar & jag mår lite illa & fryser igen!!!
1
C u 2 morrow
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du inte blir sjuk och att värdena gått upp fett till imorgon!!

    Kram kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. hoppas hoppas hoppas...skickar över lite av mina friskbaciller te dej, själv mår jag förtillfället kanonens och det ska du med snart göra! saknar dej så mkt....och theo fisen med:(
    kram o messa när du vet i morrn!

    SvaraRadera
  3. Va bra att dina värden gått upp :D Håller tummarna att dom går upp lite till :)

    Kramen!

    SvaraRadera