onsdag 3 mars 2010

Lite lessen i ögat,,,

1
Idag vart det en tur med mor min till Nässjö, måste bara visa er
den finfina hissen på sjukhuset där =)))
1
Gick lite på stan & kollade & hittade en hel del förändringar..det
är ett tag sen jag var i Nässjö & pajsade runt.
Kul att att gå runt i "min stad".
Var hos en väninna till mamma med på en kopp kaffe...
1
Hittade nåt som hette Aftamed till min blåsa på tungan men
visst det hjälper ju en liten stund, får se vad dom säger på
Onkologen på fredag.
Lägger jag tungan fel svider det så ögonen tårar sej ...
1
Det blev trimmern ikväll & senare hyveln,,såg ju ut som en
Hyena på skallen...nu vet jag inte riktigt.
1
bara trimmern

Lyckan står den djärve bi
betyder min mans tattuering...

rakad & klar...
1
Nä, just nu känns detta INTE ok,,innan kändes det ok för då
var det lite stubb, nu är det vitt & blankt & kallt.
Men som allt annat som Mr c tar sej för med mej så är det
bara att vänja sej men ......
Nä det är inte kul att ha cancer!!!!!!
E lite lessen ikväll...
Jag önskar att detta kunde vara en dröm som jag vaknade
ur & ja det var dax att gå till jobbet.
Det är så påtagligt nu, nu ser jag sjuk ut!
1
Usch, vill inte vara med längre,,kan jag få hoppa av detta
tåget?
Det är så många andra saker som jag vill göra istället!
VARFÖR JAG?
VARFÖR CANCER?
1
Saknar min Theo oxå,,,
Saknar hans kramar,hans ord & skratt.
1
När han kommer till mej nästa gång så kommer jag att vara
så trött så trött & vara en tråkig mamma...
Jag vill inte, får försöka bita ihop för jag vill ju så gärna mysa
med honom.
Han ska vara hos sin pappa lördag till söndag, skulle ju gått på
fest egentligen men det blir att sova för Theo tid e ju viktigare
än partaj! .
Jag får lämna till bion & hämta honom på söndag fm..
ska försöka att sova runt så vi kan mysa när jag hämtat...
Min man lär ha fullt ös hela helgen med deras fest .
1
Får svepa in mej i mina nya scarfsar jag hittade idag...
1
svart med nitar

Lila..
1
"Bara" lära mej knyta dom oxå!
1
Nä nu ska jag krypa ner hos min man, i morron blir det Nässjö
igen men denna gång med K..
1
Hejdåposs!






9 kommentarer:

  1. Det märks att du är en skönhet, för en skönhet klär i allt! Du är ju så jävla snygg utan hår!! Nästan så jag känner för att ta fram rakis jag oxå. Va inte ledsen! Du får ta en grej i din låda som anna fixade. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du har rätt att vara lite ledsen.. Ta och gråt ut och töm ut ledsamheten en smula.. Så känns det bättre sen..

    Jag tycker du är fin med rakat huvud oxå, och det menar jag..

    Många varma kramar
    Mia

    SvaraRadera
  3. Har åratal av erfarenhet av att vara trött och tråkig mamma... tur att inte pojkarna ser det så :-)

    Din utstrålning sitter inte i håret, även om jag tyckte du hade en rå frissa innan - både den långa och snagget!

    Stora kramar från mig!

    SvaraRadera
  4. Det var snyggt även utan stubb, faktiskt!
    Tur du har ett vackert huvud :O)
    Och det kommer tillbaka, om inte annat borde du väl veta va fort det växer, om man tittar på andra rakade ställen på kroppen, i alla fall är det så för mig :O)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. nädå gumman, bara några milimeter te som försvunnit, ingen skada skedd du är fortfarande ankepanka:) ( men jag drömde i natt att du fått en peruk:)) mötte dej o Robban vid Maxi i stan, och du hade en jätte-amerikansk-housewife-peruk du vet a-la-fluff-fluff med PRISlappen kvar:))))
    jag försökte säga att du såg helt som vanligt ut i drömmen men herreminje:)))
    ja..så kan det vara:)

    fattar inte heller riktigt att det är cancer vi pratar om:( ÄN!...när trillar poletten ner tror du.

    by the way, har undrat läänge va som står på Robbans arm men glömt bort att fråga varje gång:! fniss
    ses i eftermiddag gullan!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du är lessen men efter allt detta elände som kommer det bli bra till slut, det bara är så.
    Jag måste faktiskt och hålla med de andra.. jag tycker du är jättefin utan hår och det skriver jag inte för att vara snäll utan för att jag menar det.

    DU ÄR FIN ANKAN... Både innuti och utanpå...

    Många kramar och kör försiktigt i dag, du är snäll som ställer upp.

    Ses på lördag en sväng och då ska du äntligen få din lilla paket.

    <3=)=)=)=)<3

    Bergatrollet

    SvaraRadera
  7. Kan det vara möjligt! Ännu snyggare med helrakat! Du är verkligen supersnygg! Ses på lördag!

    Kramar från Tina

    SvaraRadera
  8. Tycker att rakat faktiskt passar din stil. Nu vet ju inte jag så mycket om dej men det känns som att jag har lärt känna dej litegrann genom bloggen iaf.
    Liten tår i ögat får även jag när jag läser att du är ledsen.
    Kram på dej Jag skickar ljusa varma tankar till dej.

    SvaraRadera