onsdag 31 mars 2010

Namnsdagsdax ,,,,

1
I dag var det dax för att ha namnsdag då...
ESTER!!!
Jo det är efter min Mormor,,,men min mamma har nog det
finaste mellannamnet..
EUGENIA..de ni=) (fast jag gillar det, min dotter jag inte fick
skulle gärna fått heta det i mellannamn)
1
Tack kära "kusin Lotta"

Fick 2 fina mössor på posten igår, hemstickade....
tack tack..& visst vore det kul & ses när du kommer hem till
helgen..vi kan ju höras via telefon.=)
1
Igår var det dax för prover igen & jag har inte hört nåt så jag
antar att dom var bra, skönt att dom blir av nu även om det
är en vecka förskjutet men iom att jag fick baciller så blevo det
så..kan ju inte påstå att jag njuter precis!!
Detta är den sista av den stora dosen om jag fattat rätt,,
Ja 3påsars menyn sen blir det bara 2 påsarsmeny!!
1
Så i morron är det giftdax igen!
1
Ja Påsken kommer ju bli en aning trötter mest synd om Theo
då Robban jobbar en del i helgen men jag har tur att det finns
kompisar & vänner & lekkamraters vars föräldrar e
underbara & Theo kan vara där & leka...
Ni e GULD värda....
1
Har tur & blivit bortbjudna till Mamma & Svärmor så nån
vidare mat behöver jag inte tänka på heller, lite mysmat på
fredagen..det ska nog bli en underbar påsk här med...
Huvudsaken är ju att Theo är här,,han kommer på fredag=)))))))
,,alla vi samlade,,då läker jag snabbare oxå!
Påskmedicin!!
1
Hoppas jag är så pigg så vi orkar åka till Elmia på Måndag, jag
tror att Theo skulle gilla att få åka dit & titta på allt..
1
Ni kan ju oxå kika in på en duktig fotograf här i stan,,,
Stefan Gröhn,,jag kan rekomendera honom starkt,,
kanonduktig & trevlig=)))
1
Annars blir det en sväng till apoteket,,så klart har jag
begynnelse till ögoninflammation i högra ögat så hoppas på
att hitta en salva där nere..
Ska väl tvätta lite granna oxå & flytta Camilla i em...
Förhoppningsvis kolla på ny mobil om jag orkar...
1
Nähä,,dax att upp & hoppa,,,på återseende!
1
Fortsätt gärna kommentera på hur ni börja blogga/läsa min
blogg,,direktlänk HÄR,,
1
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Liselotte (Cancer-Lotta)31 mars 2010 kl. 21:24

    Hej hopp! Anledningen att jag började läsa din blogg var ju att du hittade min... ;) Och det var ju tur!

    Varför jag själv började hade nog flera orsaker.
    För det första insåg jag att jag skulle sakna att skriva när jag blev sjukskriven (är ju journalist), för det andra tyckte jag det var rätt jobbigt att behöva berätta samma sak om och om igen för alla och när jag inte kände för att prata fick jag dåligt samvete för det...
    Nu kunde jag prata med alla, om det JAG ville, och på mina villkor.

    En kompis tipsade om en annan cancerblogg som berörde mig djupt och därefter startade jag min egen.Den hjälpte mig mycket och nu när jag inte bloggar längre måste jag erkänna att jag saknar det...
    :(

    Lycka till i morgon nu, jag ska tänka på dig!
    Sedan är ännu ett steg avklarat, Ankan! Ännu ett steg mot ett liv utan herr C! :))))))

    Kramilamlam!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin påsk med de dina i din lilla fina familj. Kram

    SvaraRadera