måndag 8 mars 2010

Jaha...

1
Nu har Alexandra hittat en knöl i sitt bröst oxå,,,
Våra bästa år,,,,det är fanimej bröscancer överallt!
1
Firar inte idag, Internationella kvinnodagen!
Är så klart glad för dom rättigheter vi kvinnor har fast det
är ju självklart egentligen.
Skrämmande är det att 1921 fick vi kvinnor rösträtt,,ja det
är inte så länge sen ..
1
Annars har dagen gått i sovandets tecken, steg upp & klädde
på Theo sen tog Robban han till dagis,,,Theos dagis är så
kanon så han får vara där extra nu när jag är trött.
Var ute med Cajjo & diskade,,ja sen har jag sovit!
1
Våran guldängel Anna hämtade Theo på dagis så han fick leka
med Simon istället för att vara här & se mej så trött...
1
Vaknade till för en stund sen & kollade på Glamour & snart så
kommer mina grabbar hem...ska försöka orka vara lite
social då=)
1
Hejdåposs!

10 kommentarer:

  1. Kan inte va möjligt?! En till med en knöl?
    Hoppas det reder sig, och är nåt ofarligt.
    Och du, är man trött ska man ju sova, sov på, sen när han är utrotad, då kan du va vaken, pigg, göra allt det där kuliga.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh förlåt, det är ett tv program en såpa & där hittade en kvinna en knöl,,ingen i min omgivning altså,,,de hade varit för jäkligt...
    / Ankan

    SvaraRadera
  3. nä jag är ingen ängel gummsan:) det är ren o skär e-g-o-i-s-m jag sår mina frön så att Theo en dag kommer te dej o säger: mamma jag vill bo hos anna o simon o dom istället.))))) höhöhöhö man får jobba lite på det, än verkar han tyvärr vara väääldigt mammakär:))))

    kram på sej o hoppas denne dag blir bättre än igår!

    SvaraRadera
  4. Hejsan Ankan!

    Hoppas du mår hyfsat efter din behandling!

    Du har ju hjälpt mig innan med tekniska saker på bloggen... Nu försöker jag länka till en annan blogg i min text. Fönstret kommer upp och jag skriver in adressen. Allt ser hur bra ut som helst tills jag publicerat det...då är allt borta!
    Fattar inget!!!
    Hjälp!!!!

    Kram på dig!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Jag kunde!!! Skam den som ger sig...
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Duktigt Elisabeth,,skam den som ger sej,,var & läste på länken,,,blir lessen i ögat=)
    Så orättvist!

    SvaraRadera
  7. Har en liten hälsning på min blogg till dig och dina medsystrar, från mig och Den lilla blomman på höjden.

    Du kan kopiera den och lägga in den på din blogg om du vill, annars finner du den på http://pennelina.blogspot.com/2010/03/kvinnokamp.html

    Kram från Pennelina

    SvaraRadera
  8. Hehe, jag ser ju aldrig på TV, och har ingen aning om vilka karaktärer det finns, men vilken tur, jag trodde det var nån bacill....
    Hoppas ändå du är lite piggare idag!

    SvaraRadera
  9. Lexie altså.. vart är världen påväg, jag kan ju tycka att hon haft nog med skilsmässan, barnkidnappningen och hela den här kidnappa alla invånare och flytta till en öde ö grejen... Hur mkt ska en människa behöva tåla!! ???

    SvaraRadera